Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rauno Kutti: Eesti ettevõtted kasutavad YouTube’i sahvrina
Sotsiaalmeedia- ja veebiagentuuri Vurr loovjuht Rauno Kutti räägib, miks on oluline kasutada Google Businessit, mis praegu sotsiaalmeedias tulemusi toob ning kuidas Vurr ise ennast sotsiaalmeedias turundab.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.