• 07.04.16, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rauno Kutti: Eesti ettevõtted kasutavad YouTube’i sahvrina

Sotsiaalmeedia- ja veebiagentuuri Vurr loovjuht Rauno Kutti räägib, miks on oluline kasutada Google Businessit, mis praegu sotsiaalmeedias tulemusi toob ning kuidas Vurr ise ennast sotsiaalmeedias turundab.
Rauno Kutti
  • Rauno Kutti
Kas Eesti ettevõtted oskavad erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ära kasutada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele