• 07.04.16, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rauno Kutti: Eesti ettevõtted kasutavad YouTube’i sahvrina

Sotsiaalmeedia- ja veebiagentuuri Vurr loovjuht Rauno Kutti räägib, miks on oluline kasutada Google Businessit, mis praegu sotsiaalmeedias tulemusi toob ning kuidas Vurr ise ennast sotsiaalmeedias turundab.
Rauno Kutti
  • Rauno Kutti
Kas Eesti ettevõtted oskavad erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ära kasutada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele