• 01.04.16, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sorainen äriarendus- ja turundusjuht on Kertu Ruus

Alates märtsi keskpaigast töötab advokaadibüroo Sorainen äriarendus- ja turundusjuhina varasemalt 13 aastat Äripäevas töötanud Kertu Ruus.
Kertu Ruus
  • Kertu Ruus
  • Foto: Eiko Kink
Enne Soraineni suundumist töötas Kertu 13 aastat Äripäevas – arvamustoimetajana, Washingtoni korrespondendina, ingliskeelsete uudiskirjade toimetuse ja müügimeeskonna juhina ning viimased kolm aastat Äripäeva konverentside programmijuhina. Näiteks pani ta kokku Äripäeva suurürituste Äriplaani ja Gaselli Kongressi kavasid ning vastutas suure osa ajast ka müügitulemuste eest. "Iga amet oli alguses uus ja vahel ränkraske. Aga kokkuvõttes selgus, et kogemused tulid just uusi katsumusi ületades ja mugavustsoonist välja minnes," kommenteerib Kertu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele