• 01.04.16, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sorainen äriarendus- ja turundusjuht on Kertu Ruus

Alates märtsi keskpaigast töötab advokaadibüroo Sorainen äriarendus- ja turundusjuhina varasemalt 13 aastat Äripäevas töötanud Kertu Ruus.
Kertu Ruus
  • Kertu Ruus
  • Foto: Eiko Kink
Enne Soraineni suundumist töötas Kertu 13 aastat Äripäevas – arvamustoimetajana, Washingtoni korrespondendina, ingliskeelsete uudiskirjade toimetuse ja müügimeeskonna juhina ning viimased kolm aastat Äripäeva konverentside programmijuhina. Näiteks pani ta kokku Äripäeva suurürituste Äriplaani ja Gaselli Kongressi kavasid ning vastutas suure osa ajast ka müügitulemuste eest. "Iga amet oli alguses uus ja vahel ränkraske. Aga kokkuvõttes selgus, et kogemused tulid just uusi katsumusi ületades ja mugavustsoonist välja minnes," kommenteerib Kertu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele