Alates märtsi keskpaigast töötab advokaadibüroo Sorainen äriarendus- ja turundusjuhina varasemalt 13 aastat Äripäevas töötanud Kertu Ruus.

- Kertu Ruus
- Foto: Eiko Kink
Enne Soraineni suundumist töötas Kertu 13 aastat Äripäevas – arvamustoimetajana, Washingtoni korrespondendina, ingliskeelsete uudiskirjade toimetuse ja müügimeeskonna juhina ning viimased kolm aastat Äripäeva konverentside programmijuhina. Näiteks pani ta kokku Äripäeva suurürituste Äriplaani ja Gaselli Kongressi kavasid ning vastutas suure osa ajast ka müügitulemuste eest. "Iga amet oli alguses uus ja vahel ränkraske. Aga kokkuvõttes selgus, et kogemused tulid just uusi katsumusi ületades ja mugavustsoonist välja minnes," kommenteerib Kertu.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.