Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 30. märts 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

#swedbankeestis ehk kuidas Swedbank sotsiaalmeedias turundust teeb

Kristel Leif

Suurimates sotsiaalmeedia kanalites juuri ajav Swedbank lähtub oma kanalite valikul sellest, mida oma töötajad ja kliendid peamiselt kasutavad. “Imestan, et ükski teine suur pank Eestis ei ole Instagramis,“ ütleb Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif ning lisab, et Instagrami populaarsus ju aina kasvab. Lisaks on Swedbanki kanaliteks Facebook, Twitter, YouTube ning varsti ka LinkedIn.

Millal alustasite strateegilist sotsiaalmeedia kasutamist?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700