Helen Külaots • 30 märts 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

#swedbankeestis ehk kuidas Swedbank sotsiaalmeedias turundust teeb

Kristel Leif  

Suurimates sotsiaalmeedia kanalites juuri ajav Swedbank lähtub oma kanalite valikul sellest, mida oma töötajad ja kliendid peamiselt kasutavad. “Imestan, et ükski teine suur pank Eestis ei ole Instagramis,“ ütleb Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif ning lisab, et Instagrami populaarsus ju aina kasvab. Lisaks on Swedbanki kanaliteks Facebook, Twitter, YouTube ning varsti ka LinkedIn.

Millal alustasite strateegilist sotsiaalmeedia kasutamist?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com