• 30.03.16, 15:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

#swedbankeestis ehk kuidas Swedbank sotsiaalmeedias turundust teeb

Suurimates sotsiaalmeedia kanalites juuri ajav Swedbank lähtub oma kanalite valikul sellest, mida oma töötajad ja kliendid peamiselt kasutavad. “Imestan, et ükski teine suur pank Eestis ei ole Instagramis,“ ütleb Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif ning lisab, et Instagrami populaarsus ju aina kasvab. Lisaks on Swedbanki kanaliteks Facebook, Twitter, YouTube ning varsti ka LinkedIn.
Kristel Leif
  • Kristel Leif
Millal alustasite strateegilist sotsiaalmeedia kasutamist?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele