Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkust?
Kuigi sotsiaalmeedia on turundajate meeli köitnud juba üle 10 aasta, on sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkuse mõõtmine paljuski veel valge laik kaardil. Briti reklaamiliit IPA moodustas sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkuse uurimiseks projekti nimega #IPASocialWorks. Selle uurimistöö esimesed tulemused avaldati värskes ajakirja MarketLeader numbris.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.