Hando Sinisalu • 29. märts 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkust?

Kuigi sotsiaalmeedia on turundajate meeli köitnud juba üle 10 aasta, on sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkuse mõõtmine paljuski veel valge laik kaardil. Briti reklaamiliit IPA moodustas sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkuse uurimiseks projekti nimega #IPASocialWorks. Selle uurimistöö esimesed tulemused avaldati värskes ajakirja MarketLeader numbris.

Siinkohal kokkuvõte seitsmest peamisest järeldusest:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com