Autor: Hando Sinisalu • 29. märts 2016
Ainult tellijatele

Kuidas mõõta sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkust?

Kuigi sotsiaalmeedia on turundajate meeli köitnud juba üle 10 aasta, on sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkuse mõõtmine paljuski veel valge laik kaardil. Briti reklaamiliit IPA moodustas sotsiaalmeedia turunduse tulemuslikkuse uurimiseks projekti nimega #IPASocialWorks. Selle uurimistöö esimesed tulemused avaldati värskes ajakirja MarketLeader numbris.

Siinkohal kokkuvõte seitsmest peamisest järeldusest:

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700