• 23.03.16, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2016 digižürii esimees: Justkui hindaks kodulehtede disaini, mitte loovaid digilahendusi

Kuidas mõjutavad piiratud eelarved loovust? Kui hea on Eestis loovuse tase? Miks olid Kuldmuna žüriide esimeesteks ainult mehed? Loe žüriiesimeeste ettepanekuid ja mõtteid konkursile esitatud tööde kohta.
Denis Keleberdenko
  • Denis Keleberdenko
Kokkuvõte 17. märtsil 2016 Passwordi raames toimunud Kuldmuna žüriiliikmete paneeldiskussioonist: "Kuldmuna tööde analüüs ja kriitika: kui hea on Eesti reklaamitööstuse hetkeseis?".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele