Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jeremy Abbett: Raha liigub sinna, kus on tähelepanu
“Eesti on digimaa – miks turundus siin nii old school on!” imestas Google’i Creative Evangelist Jeremy Tai Abbett eile Passwordi konverentsil.
Abbett on tõeline tehnoloogiafänn ning tema sõnutsi on justnimelt tehnika see, mis eristab inimest loomadest ja tegijaid kaotajatest. Tehnoloogia aitab lugusid jutustada ja loovust genereerida.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“