• 19.03.16, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jeremy Abbett: Raha liigub sinna, kus on tähelepanu

“Eesti on digimaa – miks turundus siin nii old school on!” imestas Google’i Creative Evangelist Jeremy Tai Abbett eile Passwordi konverentsil.
Jeremy Tai Abbett
  • Jeremy Tai Abbett
  • Foto: Raul Mee
Abbett on tõeline tehnoloogiafänn ning tema sõnutsi on justnimelt tehnika see, mis eristab inimest loomadest ja tegijaid kaotajatest. Tehnoloogia aitab lugusid jutustada ja loovust genereerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele