• 19.03.16, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jeremy Abbett: Raha liigub sinna, kus on tähelepanu

“Eesti on digimaa – miks turundus siin nii old school on!” imestas Google’i Creative Evangelist Jeremy Tai Abbett eile Passwordi konverentsil.
Jeremy Tai Abbett
  • Jeremy Tai Abbett
  • Foto: Raul Mee
Abbett on tõeline tehnoloogiafänn ning tema sõnutsi on justnimelt tehnika see, mis eristab inimest loomadest ja tegijaid kaotajatest. Tehnoloogia aitab lugusid jutustada ja loovust genereerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele