Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jeremy Abbett: Raha liigub sinna, kus on tähelepanu
“Eesti on digimaa – miks turundus siin nii old school on!” imestas Google’i Creative Evangelist Jeremy Tai Abbett eile Passwordi konverentsil.
Abbett on tõeline tehnoloogiafänn ning tema sõnutsi on justnimelt tehnika see, mis eristab inimest loomadest ja tegijaid kaotajatest. Tehnoloogia aitab lugusid jutustada ja loovust genereerida.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.