• 19.03.16, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

David Shing: Tehnoloogia muudab meie käitumist, mitte vajadusi

Passwordi teise päeva käimatõmbaja David Shing on digitaalne prohvet, kes teab täpselt, kui oluline on tehnoloogia lugude jutustamisel. Tema ülimalt ekstsentrilisest etteastest jäid kõlama järgmised mõtted.
David Shing
  • David Shing
  • Foto: Raul Mee
Turundus peab tarbija käitumisega kaasa minema

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele