Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kas tarbimine ja brändid on in või out?
Viktoria Muske
18. märtsil toimuvas Passwordi paneeldiskussioonis "Sissevaade Millenniumi põlvkonna mõtte- ja tarbimismaailma" osalevad 15-20-aastased noored Eesti Väitlusseltsist. Tule kuula, mida noored mõtlevad!
Paneeldiskussioonis osalevad 15-20-aastased noored Eesti Väitlusseltsist ja arutlevad järgmistel teemadel:
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.