• 07.03.16, 16:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas tarbimine ja brändid on in või out?

18. märtsil toimuvas Passwordi paneeldiskussioonis "Sissevaade Millenniumi põlvkonna mõtte- ja tarbimismaailma" osalevad 15-20-aastased noored Eesti Väitlusseltsist. Tule kuula, mida noored mõtlevad!
Viktoria Muske
  • Viktoria Muske
Paneeldiskussioonis osalevad 15-20-aastased noored Eesti Väitlusseltsist ja arutlevad järgmistel teemadel:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele