• 02.03.16, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hando Sinisalu: PR-tööstusel on aeg ärgata talveunest!

Viimase aja edukates turunduskampaaniates on võtmeroll oskuslikul PR-il. Ilma sotsiaalmeedia ja tavapärase massimeedia kajastuseta ei ole kampaania pooltki nii mõjukas... Samas tundub mulle, et PR-tööstus (vähemalt Eestis) hoiab end justkui tagasi. Nähtavat tööd tehakse avalikus sektoris ja kriisikommunikatsiooni vallas, aga turunduskommunikatsioonis väga tugevat PR-keskset lähenemist ei meenu.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu
PR-tööstusel on viimane aeg ärgata rahulolevast talveunest ja haarata initsiatiiv. Just PR-inimesed on mõistavad kõige paremini sisututurundust, sotsiaalmeediat ja turundamist reaalajas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele