• 02.03.16, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hando Sinisalu: PR-tööstusel on aeg ärgata talveunest!

Viimase aja edukates turunduskampaaniates on võtmeroll oskuslikul PR-il. Ilma sotsiaalmeedia ja tavapärase massimeedia kajastuseta ei ole kampaania pooltki nii mõjukas... Samas tundub mulle, et PR-tööstus (vähemalt Eestis) hoiab end justkui tagasi. Nähtavat tööd tehakse avalikus sektoris ja kriisikommunikatsiooni vallas, aga turunduskommunikatsioonis väga tugevat PR-keskset lähenemist ei meenu.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu
PR-tööstusel on viimane aeg ärgata rahulolevast talveunest ja haarata initsiatiiv. Just PR-inimesed on mõistavad kõige paremini sisututurundust, sotsiaalmeediat ja turundamist reaalajas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele