Autor: Hando Sinisalu • 2. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hando Sinisalu: PR-tööstusel on aeg ärgata talveunest!

Hando Sinisalu
Viimase aja edukates turunduskampaaniates on võtmeroll oskuslikul PR-il. Ilma sotsiaalmeedia ja tavapärase massimeedia kajastuseta ei ole kampaania pooltki nii mõjukas... Samas tundub mulle, et PR-tööstus (vähemalt Eestis) hoiab end justkui tagasi. Nähtavat tööd tehakse avalikus sektoris ja kriisikommunikatsiooni vallas, aga turunduskommunikatsioonis väga tugevat PR-keskset lähenemist ei meenu.

PR-tööstusel on viimane aeg ärgata rahulolevast talveunest ja haarata initsiatiiv. Just PR-inimesed on mõistavad kõige paremini sisututurundust, sotsiaalmeediat ja turundamist reaalajas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700