• 17.02.16, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turunduseelarved ei kasva, järjest rohkem meediaraha liigub Eestist välja

Olulised otsused tehakse väljaspool Eestit, turunduseelarved ei suurene, kõik optimeerivad, raha liigub Eesti meediaturult välja, Google ja Facebook võidavad, auditoorium killustub erinevate väikeste kanalite vahel, traditsioonilised formaadid nagu 30-sekundiline teleklipp on langustrendis. Aasta Meediategu konkursi eel kajastab Best Marketing meediaagentuuride maailmas toimuvat. Esimeses loos uurisime kolme suure meediaagentuuri juhilt, millised on nende arvates peamised trendid aastal 2016.
Hanno Kindel
  • Hanno Kindel
Millised on peamised väljakutsed sinu kui meediaagentuuri juhi jaoks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele