• 17.02.16, 18:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi Kuldmuna seminaril esineb Wieden + Kennedy loovjuht Vasco Vicente

Kuldmuna print/ väli/ kampaania/ ambient/ postitatud/ noored žürii esimehe Vasco Vicente nägemust heast ja töötavast välireklaamist saab kuulata 17. märtsil Passwordil Kuldmuna paralleelsessioonil.
Vasco Vicente
  • Vasco Vicente
30-aastane Vasco Vicente toimetab Wieden + Kennedy Amsterdami agentuuris loovjuhi, graafilise disaineri ja illustraatorina, luues lahendusi klientidele nagu Nike, Heineken, Citizen, EA, S7 jt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele