• 15.02.16, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alberto Canteli: Google’il ja Facebookil on täna paremad andmed kui meediaagentuuridel

Paljud brändid pöörduvad otse Google’i ja Facebooki poole. Kas agentuurid jäävad oma tööst ilma? Intervjuu Kuldmuma meediažürii esimehe, Havas Media Group Dubai juhi Alberto Canteliga.
Alberto Canteli: Google’il ja Facebookil on täna paremad andmed kui meediaagentuuridel
Piir meedia-ja reklaamiagentuuride vahel on hägustumas. Millist rolli meediaagentuurid täna mängivad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele