3 küsimust Kuldmuna žürii liikmele. Vastab Kuldmuna TV ja raadio žürii esimees, Brandhouse’i AD Sigurd Bjerre Taanist. Telereklaam on suurte muutuste tuules. Brändid on enda jaoks avastanud YouTube´i reklaamivõimalused ja peavad nüüd vaataja tähelepanu pärast konkureerima nunnude kiisuklippidega. Kuidas tarbija tähelepanu võita?
Vanal heal ajal oli üks ja ainuke ekraan. Multi-ekraani ja on-demand video ajastul on inimeste harjumused kardinaalselt muutunud. Keegi ei istu enam vahetpidamata televiisori ees. Filme ja saateid saab vabalt valitud ajal näiteks Netflixist vaadata. Televiisoril ei ole isegi enam taustamüra funktsiooni, sest ka nutitelefonist saab kuulata personaliseeritud uudiste või meelelahutuse voogu. Seetõttu on reklaamijate üleminek TVst YouTube´i igati põhjendatud.
Seotud lood
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?