• 12.02.16, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sigurd Bjerre: YouTube´i reklaamis on agressiivne müük kohatu

3 küsimust Kuldmuna žürii liikmele. Vastab Kuldmuna TV ja raadio žürii esimees, Brandhouse’i AD Sigurd Bjerre Taanist. Telereklaam on suurte muutuste tuules. Brändid on enda jaoks avastanud YouTube´i reklaamivõimalused ja peavad nüüd vaataja tähelepanu pärast konkureerima nunnude kiisuklippidega. Kuidas tarbija tähelepanu võita?
Sigurd Bjerre
  • Sigurd Bjerre
Vanal heal ajal oli üks ja ainuke ekraan. Multi-ekraani ja on-demand video ajastul on inimeste harjumused kardinaalselt muutunud. Keegi ei istu enam vahetpidamata televiisori ees. Filme ja saateid saab vabalt valitud ajal näiteks Netflixist vaadata. Televiisoril ei ole isegi enam taustamüra funktsiooni, sest ka nutitelefonist saab kuulata personaliseeritud uudiste või meelelahutuse voogu. Seetõttu on reklaamijate üleminek TVst YouTube´i igati põhjendatud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele