Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Milline oli aasta 2015 meeldejäävaim turundustegu Eestis? (vol II)
Kaarel Mikkin
Arvamust avaldavad Brand Manuali partner Kaarel Mikkin, Swedbanki turundusdirektor Arno Pae, AD Angelsi juht Annika Avikson, TMK Grupi turundusdirektor Anne-Liis Ostov ja Imagine AD juht Margo Kütt.
Best Marketing küsib traditsiooniliselt enne Aasta Turundustegu konkurssi erinevate turundusekspertide arvamusi. Tegemist on top-of-mind arvamustega, mis aitavad turundusaastat 2015 meelde tuletada.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.