• 05.02.16, 12:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äri ilma loovuseta on lühike äri

Mis on loovus Eesti ettevõtete jaoks? Ärist ja selle seostest loovusega räägivad Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin, Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ning SEB Turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu.
Britta Ratas
  • Britta Ratas
Selleaastase turunduskonverentsi Password peateema on loovuse ja äri ühendamine. Konverentsi esineja Balder Onarheim toonitab, et ärilises mõttes võiks loominguline tegevus olla ideede genereerimise ja teostamise kombinatsioon. Tema sõnul tuleks teha vahet kunstilise ja professionaalse loovusel vahel, millest viimane peitub väikestes igapäevastes tegevustes, millega töid ja tegevusi optimeeritakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele