Autor: Helen Külaots • 5. veebruar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Äri ilma loovuseta on lühike äri

Britta Ratas
Mis on loovus Eesti ettevõtete jaoks? Ärist ja selle seostest loovusega räägivad Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Valio Eesti turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin, Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ning SEB Turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu.

Selleaastase turunduskonverentsi Password peateema on loovuse ja äri ühendamine. Konverentsi esineja Balder Onarheim toonitab, et ärilises mõttes võiks loominguline tegevus olla ideede genereerimise ja teostamise kombinatsioon. Tema sõnul tuleks teha vahet kunstilise ja professionaalse loovusel vahel, millest viimane peitub väikestes igapäevastes tegevustes, millega töid ja tegevusi optimeeritakse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700