Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Imagine palkas Hispaaniast loovstrateegi
Eesti reklaamiagentuur Imagine palkas loovstrateegina hispaanlasest Alejandro Masferreri, kes on teinud koostööd mainekate brändidega nagu Facebook, Saint Laurent ja Adidas.
Karjääri jooksul enam kui 30 riigis loovkontseptsioone välja töötanud Masferreri eelmine töökoht oli digitaalagentuuris The Pop Up Agency, mille loojate ringi ta ka ise kuulus.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.