• 03.02.16, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imagine palkas Hispaaniast loovstrateegi

Eesti reklaamiagentuur Imagine palkas loovstrateegina hispaanlasest Alejandro Masferreri, kes on teinud koostööd mainekate brändidega nagu Facebook, Saint Laurent ja Adidas.
Alejandro Masferrer
  • Alejandro Masferrer
Karjääri jooksul enam kui 30 riigis loovkontseptsioone välja töötanud Masferreri eelmine töökoht oli digitaalagentuuris The Pop Up Agency, mille loojate ringi ta ka ise kuulus. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele