• 03.02.16, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2015 konkursi tähtaeg on 29. veebruar

Konkurss Aasta Meediategu 2015, kus Eesti meediaagentuurid üksteisega mõõtu võtavad, on avatud. Best Marketing koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga kutsub üles esitama konkursile mitte ainult üksikuid kampaaniad, vaid ka pikaajalist (kogu 2015. aasta kestnud) turundustegevust meedias.
Aasta Meediategu 2015 konkursi tähtaeg on 29. veebruar

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele