• 03.02.16, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aasta Meediategu 2015 konkursi tähtaeg on 29. veebruar

Konkurss Aasta Meediategu 2015, kus Eesti meediaagentuurid üksteisega mõõtu võtavad, on avatud. Best Marketing koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga kutsub üles esitama konkursile mitte ainult üksikuid kampaaniad, vaid ka pikaajalist (kogu 2015. aasta kestnud) turundustegevust meedias.
Aasta Meediategu 2015 konkursi tähtaeg on 29. veebruar

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele