• 29.01.16, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmis hiinakeelne 3-osaline turismifilm Eestist

Midagi sellist pole Eestist Hiina meedias varem olnud. Filmi taga on Leslie Leino, keda võib liialdamata nimetada meie meheks Hiinas.
Valmis hiinakeelne 3-osaline turismifilm Eestist
Kokku kolm 30-minutilist Tallinna ja Lahemaad tutvustavat filmi lähevad jaanuarikuu jooksul kaks korda eetrisse üle terve Hiina (sh Hongkong) 122 telekanalis. Kaetud on kõik provintside keskkanalid. See teeb kokku 3 tundi Eestit Hiina telekanalites. Lisaks lähevad videod pärast eetris olemist üles internetti kõikidele suurematele Hiina videosaitidele..

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele