• 11.01.16, 16:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajaz Ahmed: Kui sa ei taha olla osatäitja kellegi teise loos, siis tuleb sul endal parem lugu rääkida

Maailma kuulsaima digiagentuuri AKQA juhi Ajaz Ahmedi sulest on ilmunud uhiuus raamat juhtimisest. Raamatut "Piiranguteta" arvustab Olav Osolin.
Ajaz Ahmed: Kui sa ei taha olla osatäitja kellegi teise loos, siis tuleb sul endal parem lugu rääkida
  • Foto: Veiko Tõkman
Mulluse Passwordi kõige põnevam esineja oli minu jaoks Ajaz Ahmed, kes asutas 90ndate alguses 21 aastasena, pärast seda, kui ta oli ülikoolist välja kukkunud, digiagentuuri AKQA ning arendas selle enam kui 2000 töötajaga globaalseks ettevõtteks, mille väärtust hinnati 2012. aastal, siis, kui Ahmed 80% aktsiatest Sir Martin Sorrelli WPP-le maha müüs, enam kui 500 miljonile dollarile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele