11. jaanuar 2016
Ainult tellijatele

Ajaz Ahmed: Kui sa ei taha olla osatäitja kellegi teise loos, siis tuleb sul endal parem lugu rääkida

Autor: Veiko Tõkman

Maailma kuulsaima digiagentuuri AKQA juhi Ajaz Ahmedi sulest on ilmunud uhiuus raamat juhtimisest. Raamatut "Piiranguteta" arvustab Olav Osolin.

Mulluse Passwordi kõige põnevam esineja oli minu jaoks Ajaz Ahmed, kes asutas 90ndate alguses 21 aastasena, pärast seda, kui ta oli ülikoolist välja kukkunud, digiagentuuri AKQA ning arendas selle enam kui 2000 töötajaga globaalseks ettevõtteks, mille väärtust hinnati 2012. aastal, siis, kui Ahmed 80% aktsiatest Sir Martin Sorrelli WPP-le maha müüs, enam kui 500 miljonile dollarile.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700