• 08.01.16, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trendid aastaks 2016

Aasta algus on suurepärane aeg rääkida trendidest. Kui eelmist aastat jäi kroonima selfiede buum, siis selleks aastaks nähakse ette tormilist rabelemist, ärevust ning muretsemist iseenda ja maailma pärast, kirjutab Idea Groupi Eesti juht Eha Talvist.
Shutterstock
  • Shutterstock
Kommunikatsioonigrupp Havas, mida Balti riikides esindab Idea Group, teeb igaks aastaks trendiennustuse. 2015. aasta ennustus nägi ette, et tarbijate käitumist hakkab suuresti mõjutama kõik, mis on seotud indiviidi ja tema individuaalsete vajadustega. Ja eelmise aasta saatsime tõesti mööda märksõna self saatel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele