• 08.01.16, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trendid aastaks 2016

Aasta algus on suurepärane aeg rääkida trendidest. Kui eelmist aastat jäi kroonima selfiede buum, siis selleks aastaks nähakse ette tormilist rabelemist, ärevust ning muretsemist iseenda ja maailma pärast, kirjutab Idea Groupi Eesti juht Eha Talvist.
Shutterstock
  • Shutterstock
Kommunikatsioonigrupp Havas, mida Balti riikides esindab Idea Group, teeb igaks aastaks trendiennustuse. 2015. aasta ennustus nägi ette, et tarbijate käitumist hakkab suuresti mõjutama kõik, mis on seotud indiviidi ja tema individuaalsete vajadustega. Ja eelmise aasta saatsime tõesti mööda märksõna self saatel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele