Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Maailma parimad B2B digiturunduse näited
YASKAWA
B2B turundus on justkui B2C turunduse vaene sugulane. Kõik ägedamad, loovamad ja kuulsamad kampaaniad on tavaliselt B2C valdkonnast. Õlu või deodoranti on ju palju lihtsam reklaamida kui tsementi!
Õnneks on digiturunduse võimalused B2B turundajatele andnud uusi vahendeid loovuse väljendamiseks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.