10. detsember 2015
Ainult tellijatele

Killustuvale auditooriumile info edastamine üha raskeneb

Autor: Ajakiri Kaja

Uudisinformatsiooni tarbimisel on lugejad üha aktiivsemad ning lähtuvad isiklikest huvidest, mistõttu ei jagune lugejaskond niivõrd eri allikate, kuivõrd teemavaldkondade vahel. Sellega välditakse näiteks poliitikat ja majandust, huvidest lähtuvalt keskendutakse enim näiteks tehnikauudistele. Nii kirjutas vabakutseline ajakirjanik Kristel Härma ajakirja Kaja novembrikuu numbris.

Internetis uudiste lugemise harjumuste ja tehtavate valikute põhjuste väljaselgitamiseks uuris magistritöö „Uudiste lugemine internetis noorte ja nooremate keskealiste hulgas” 40 internetis uudiste lugejat.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700