• 10.12.15, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Killustuvale auditooriumile info edastamine üha raskeneb

Uudisinformatsiooni tarbimisel on lugejad üha aktiivsemad ning lähtuvad isiklikest huvidest, mistõttu ei jagune lugejaskond niivõrd eri allikate, kuivõrd teemavaldkondade vahel. Sellega välditakse näiteks poliitikat ja majandust, huvidest lähtuvalt keskendutakse enim näiteks tehnikauudistele. Nii kirjutas vabakutseline ajakirjanik Kristel Härma ajakirja Kaja novembrikuu numbris.
Killustuvale auditooriumile info edastamine üha raskeneb
  • Foto: Ajakiri Kaja
Internetis uudiste lugemise harjumuste ja tehtavate valikute põhjuste väljaselgitamiseks uuris magistritöö „Uudiste lugemine internetis noorte ja nooremate keskealiste hulgas” 40 internetis uudiste lugejat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele