10. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Killustuvale auditooriumile info edastamine üha raskeneb

Foto: Ajakiri Kaja
Uudisinformatsiooni tarbimisel on lugejad üha aktiivsemad ning lähtuvad isiklikest huvidest, mistõttu ei jagune lugejaskond niivõrd eri allikate, kuivõrd teemavaldkondade vahel. Sellega välditakse näiteks poliitikat ja majandust, huvidest lähtuvalt keskendutakse enim näiteks tehnikauudistele. Nii kirjutas vabakutseline ajakirjanik Kristel Härma ajakirja Kaja novembrikuu numbris.

Internetis uudiste lugemise harjumuste ja tehtavate valikute põhjuste väljaselgitamiseks uuris magistritöö „Uudiste lugemine internetis noorte ja nooremate keskealiste hulgas” 40 internetis uudiste lugejat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700