• 10.12.15, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Killustuvale auditooriumile info edastamine üha raskeneb

Uudisinformatsiooni tarbimisel on lugejad üha aktiivsemad ning lähtuvad isiklikest huvidest, mistõttu ei jagune lugejaskond niivõrd eri allikate, kuivõrd teemavaldkondade vahel. Sellega välditakse näiteks poliitikat ja majandust, huvidest lähtuvalt keskendutakse enim näiteks tehnikauudistele. Nii kirjutas vabakutseline ajakirjanik Kristel Härma ajakirja Kaja novembrikuu numbris.
Killustuvale auditooriumile info edastamine üha raskeneb
  • Foto: Ajakiri Kaja
Internetis uudiste lugemise harjumuste ja tehtavate valikute põhjuste väljaselgitamiseks uuris magistritöö „Uudiste lugemine internetis noorte ja nooremate keskealiste hulgas” 40 internetis uudiste lugejat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele