Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Viimane võimalus registreerida: The Best of Global Digital Marketing 2016
Reede ehk 22. jaanuarini saab end osalejate poolt eelmisel aastal parimaks tunnistatud Best Marketingi konverentsile - The Best of Global Digital Marketing - kirja panna! Iga konverentsil osaleja saab tasuta kaasa digiturunduse case study’de raamatu “The Best of Global Digital Marketing: The Storybook 2”.
The Best of Global Digital Marketing on unikaalne konverentsiprogramm, mis koosneb viimaste aastate parimate digitaalturunduse tööde presentatsioonist ja analüüsist.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.