26. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Disain on mõtteviis

Velvet Academy
Disain on mõtteviis ning igaüks saab seda mõtteviisi loova probleemi lahendamisel kasutada. Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu juht Lola Tehver vestles Amid Moradganjeh’i ja Janno Siimariga, meestega, kes toimetavad igapäevaselt agentuuris Velvet ning kes panid läbi Velvet Akadeemia aluse uutmoodi mõtetviisile.

1. oktoobril lõpetas Velvet Akadeemia esimene lend. Kuue nädala jooksul õppisid mitte-disainerid, millisel kujul on võimalik disain integreerida oma tavapärasesse ellu ning kuidas disaini abil lahendada probleeme ning luua uusi huvitavaid võimalusi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700