Hando Sinisalu • 17. november 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kui suur peab olema tarbijate kriitiline mass, et uus toode oleks elujõuline?

Stephen Humphrey  

Turundusprofessor Stephen Humphrey räägib WAZZAP 2015 tootearenduse workshopist. Nimelt on turunduskonverentsi WAZZAP esimene päev, 25. november, pühendatud tootearenduse teemale. Täispika workshopi käigus jagab Stephen Humphrey turundajatele praktilisi nõuandeid, kuidas tootearendust oma töös rakendada ja ärieesmärkide kasuks tööle panna.

Turundusprofessor Stephen Huphrey WAZZAP tootearenduse workshopist:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com