• 17.11.15, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui suur peab olema tarbijate kriitiline mass, et uus toode oleks elujõuline?

Turundusprofessor Stephen Humphrey räägib WAZZAP 2015 tootearenduse workshopist. Nimelt on turunduskonverentsi WAZZAP esimene päev, 25. november, pühendatud tootearenduse teemale. Täispika workshopi käigus jagab Stephen Humphrey turundajatele praktilisi nõuandeid, kuidas tootearendust oma töös rakendada ja ärieesmärkide kasuks tööle panna.
Stephen Humphrey
  • Stephen Humphrey
Turundusprofessor Stephen Huphrey WAZZAP tootearenduse workshopist:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele