• 17.11.15, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui suur peab olema tarbijate kriitiline mass, et uus toode oleks elujõuline?

Turundusprofessor Stephen Humphrey räägib WAZZAP 2015 tootearenduse workshopist. Nimelt on turunduskonverentsi WAZZAP esimene päev, 25. november, pühendatud tootearenduse teemale. Täispika workshopi käigus jagab Stephen Humphrey turundajatele praktilisi nõuandeid, kuidas tootearendust oma töös rakendada ja ärieesmärkide kasuks tööle panna.
Stephen Humphrey
  • Stephen Humphrey
Turundusprofessor Stephen Huphrey WAZZAP tootearenduse workshopist:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele