• 17.11.15, 12:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui suur peab olema tarbijate kriitiline mass, et uus toode oleks elujõuline?

Turundusprofessor Stephen Humphrey räägib WAZZAP 2015 tootearenduse workshopist. Nimelt on turunduskonverentsi WAZZAP esimene päev, 25. november, pühendatud tootearenduse teemale. Täispika workshopi käigus jagab Stephen Humphrey turundajatele praktilisi nõuandeid, kuidas tootearendust oma töös rakendada ja ärieesmärkide kasuks tööle panna.
Stephen Humphrey
  • Stephen Humphrey
Turundusprofessor Stephen Huphrey WAZZAP tootearenduse workshopist:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele