• 11.11.15, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kelle asi on tootearendus Eesti ettevõtetes? (osa 2)

Best Marketing uuris kolme Eesti suure ettevõtte käest, kuidas nende organisatsioonis tootearendus korraldatud on ja milline on turundajate roll selles. Eelmisel nädalal avaldasime Danske Banki, Valio ja Tele 2 arvamused. Sel nädalal saate teada, kuidas käib tootearendus Taxify’s, Denim Dreamis ja Olerexis.
Henrik Raave
  • Henrik Raave
Taxify Eesti tegevjuht Henrik Raave:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele