Hando Sinisalu • 11 november 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kelle asi on tootearendus Eesti ettevõtetes? (osa 2)

Henrik Raave  

Best Marketing uuris kolme Eesti suure ettevõtte käest, kuidas nende organisatsioonis tootearendus korraldatud on ja milline on turundajate roll selles. Eelmisel nädalal avaldasime Danske Banki, Valio ja Tele 2 arvamused. Sel nädalal saate teada, kuidas käib tootearendus Taxify’s, Denim Dreamis ja Olerexis.

Taxify Eesti tegevjuht Henrik Raave:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com