• 11.11.15, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kelle asi on tootearendus Eesti ettevõtetes? (osa 2)

Best Marketing uuris kolme Eesti suure ettevõtte käest, kuidas nende organisatsioonis tootearendus korraldatud on ja milline on turundajate roll selles. Eelmisel nädalal avaldasime Danske Banki, Valio ja Tele 2 arvamused. Sel nädalal saate teada, kuidas käib tootearendus Taxify’s, Denim Dreamis ja Olerexis.
Henrik Raave
  • Henrik Raave
Taxify Eesti tegevjuht Henrik Raave:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele