26. novembril esineb turunduskonverentsil WAZZAP? Statoil Fuel & Retail Eesti turundusdirektor Diana Veigel. Tosina ettevõtte juhid ja turundusjuhid erinevatest valdkondadest räägivad WAZZAPil sellest, millisena nad näevad oma valdkonna tarbijakäitumise trende 2016.
Diana Veigel on viimased 4,5 aastat olnud vastutav Statoili turundus- ja kommunikatsioonivaldkonna eest. Statoilis turundusega tegeledes ei ole ühtegi sarnast päeva – tööpäeva sees tuleb põigata toidumaailmast või autopesulast mootorikütuste juurde, tegeleda Eesti ühe vanima lojaalsusprogrammiga Statoil EXTRA, sise-ja välise kommunikatsiooniga ning hoida kätt pulsil Statoili Facebook’i kogukonnal või kodulehel. Enne Statoiliga liitumist tegeles Diana 9 aastat turunduse, müügi ja tootearendusega Fazer Eestis.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.