26. novembril esineb turunduskonverentsil WAZZAP? Statoil Fuel & Retail Eesti turundusdirektor Diana Veigel. Tosina ettevõtte juhid ja turundusjuhid erinevatest valdkondadest räägivad WAZZAPil sellest, millisena nad näevad oma valdkonna tarbijakäitumise trende 2016.
Diana Veigel on viimased 4,5 aastat olnud vastutav Statoili turundus- ja kommunikatsioonivaldkonna eest. Statoilis turundusega tegeledes ei ole ühtegi sarnast päeva – tööpäeva sees tuleb põigata toidumaailmast või autopesulast mootorikütuste juurde, tegeleda Eesti ühe vanima lojaalsusprogrammiga Statoil EXTRA, sise-ja välise kommunikatsiooniga ning hoida kätt pulsil Statoili Facebook’i kogukonnal või kodulehel. Enne Statoiliga liitumist tegeles Diana 9 aastat turunduse, müügi ja tootearendusega Fazer Eestis.
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.