• 04.11.15, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive tõusis mullusega võrreldes 6,5%

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta kolmandal kvartalil 19,58 miljonit eurot, mis eelmise aasta sama aja 18,39 miljoni euroga võrreldes andis tulemuseks 6,5% tõusu. Aasta esimesed üheksa kuud tervikuna näitasid aga mõnevõrra suuremat, 8,4% kasvu.
Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive tõusis mullusega võrreldes 6,5%
Loe edasi TNS Emori kodulehelt: Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive oli 67,70 miljonit eurot

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:40
Tee end nähtavaks Eesti mõjukate ettevõtjate seas koostöös Äripäeva TOP-galaga
Septembris algab edukate ettevõtete tunnustusürituste sari, mille kulminatsiooniks on 27. novembril Tallinnas toimuv TOP-gala. Üle Eesti toimuvad eelüritused Tartus, Pärnus, Rakveres ja Viljandis, kus tunnustatakse maakondade silmapaistvamaid ettevõtteid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele