• 04.11.15, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive tõusis mullusega võrreldes 6,5%

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta kolmandal kvartalil 19,58 miljonit eurot, mis eelmise aasta sama aja 18,39 miljoni euroga võrreldes andis tulemuseks 6,5% tõusu. Aasta esimesed üheksa kuud tervikuna näitasid aga mõnevõrra suuremat, 8,4% kasvu.
Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive tõusis mullusega võrreldes 6,5%
Loe edasi TNS Emori kodulehelt: Eesti meediareklaamituru 9 kuu käive oli 67,70 miljonit eurot

Seotud lood

Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele