• 22.10.15, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uberi Eesti tegevjuht Enn Metsar: ambitsioon teeb Uberi põnevaks

Makstud reklaamid linnatänavatel ja teleris ei ole meie jaoks kõige efektiivsem meetod oma sõnumi inimestele viimiseks, ütleb 4. novembril toimuva kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekoja „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon“ peaesineja Uberi tegevjuht Enn Metsar.
Enn Metsar
  • Enn Metsar
Oled nüüd mõni kuu olnud Uberi tegevjuhi ametis ja langetad otsuseid ka Uberi kommunikatsiooni osas Eestis. Kas ja kui palju on kommunikatsioon suunatud Uberi üldistest juhistest ja mida teete siin ise?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele