• 22.10.15, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uberi Eesti tegevjuht Enn Metsar: ambitsioon teeb Uberi põnevaks

Makstud reklaamid linnatänavatel ja teleris ei ole meie jaoks kõige efektiivsem meetod oma sõnumi inimestele viimiseks, ütleb 4. novembril toimuva kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekoja „Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon“ peaesineja Uberi tegevjuht Enn Metsar.
Enn Metsar
  • Enn Metsar
Oled nüüd mõni kuu olnud Uberi tegevjuhi ametis ja langetad otsuseid ka Uberi kommunikatsiooni osas Eestis. Kas ja kui palju on kommunikatsioon suunatud Uberi üldistest juhistest ja mida teete siin ise?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele