Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 21. oktoober 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Väide, et alkoholireklaam ei tööta, on reklaamitööstusele solvav

Viinalett Kristiine Prismas
Autor: Julia-Maria Linna

"Palun lõpetame häma ja räägime asjadest ausalt. Reklaam (sh ka alkoholireklaam) on tulemuslik ja suurendab tarbimist," pöördub Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu avalikkuse poole.

Eestis on kümneid tuhandeid inimesi, kelle igapäevatöö on seotud turunduse ja reklaamiga. Nende töö lõppeesmärk on panna tarbijad teatud tooteid eelistama ja ostma.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700