• 06.10.15, 18:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundus on surnud

Kätte on jõudnud aeg turundus lõpuks rahule jätta. Turundusosakond laiali saata. Turundusjuht juhatuse liikmeks edutada. Miks? Sest turundus on surnud.
J. Margus Klaar
  • J. Margus Klaar
Vaatame ajas tagasi. Tööstusrevolutsioon tõi masstootmise ja seoses sellega vajaduse massikommunikatsiooni järele. Kuid see kommunikatsioon oli mõnevõrra piiratud ja keskendus peamiselt selgituste jagamisele selle kohta, missugune on toodetest saadav käegakatsutav kasu. Toona ei olnud palju valikuid ja kokkuvõttes tehti kvaliteetset kraami endiselt käsitsi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele