Ainult tellijatele
6. oktoober 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Turundus on surnud

J. Margus Klaar

Kätte on jõudnud aeg turundus lõpuks rahule jätta. Turundusosakond laiali saata. Turundusjuht juhatuse liikmeks edutada. Miks? Sest turundus on surnud.

Vaatame ajas tagasi. Tööstusrevolutsioon tõi masstootmise ja seoses sellega vajaduse massikommunikatsiooni järele. Kuid see kommunikatsioon oli mõnevõrra piiratud ja keskendus peamiselt selgituste jagamisele selle kohta, missugune on toodetest saadav käegakatsutav kasu. Toona ei olnud palju valikuid ja kokkuvõttes tehti kvaliteetset kraami endiselt käsitsi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700