Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundus on surnud
Kätte on jõudnud aeg turundus lõpuks rahule jätta. Turundusosakond laiali saata. Turundusjuht juhatuse liikmeks edutada. Miks? Sest turundus on surnud.
J. Margus Klaar
Vaatame ajas tagasi. Tööstusrevolutsioon tõi masstootmise ja seoses sellega vajaduse massikommunikatsiooni järele. Kuid see kommunikatsioon oli mõnevõrra piiratud ja keskendus peamiselt selgituste jagamisele selle kohta, missugune on toodetest saadav käegakatsutav kasu. Toona ei olnud palju valikuid ja kokkuvõttes tehti kvaliteetset kraami endiselt käsitsi.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.