• 30.09.15, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti riigi bränd uueneb, ees ootab turundusproffide töötuba

Eesti riigi brändi uuendamine on jõudnud järgmisse etappi: äsja lõppenud töötubades sõnastas enam kui 300 oma ala eksperti just need eripärad ja lood, mis teevad Eesti maailmas ainulaadseks. Ees on praktiline töötuba turundusproffidele, oma järge ootab üldrahvalik ideekorje.
Paul Kristjan Lilje
  • Paul Kristjan Lilje
Augustis ja septembris toimunud töötubades otsiti sadade proffidega Eesti edulugusid ja unikaalsust väga erinevatelt elualadelt, alates haridusest ja kultuurist kuni investeeringute ja toidusektorini. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele