• 30.09.15, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti riigi bränd uueneb, ees ootab turundusproffide töötuba

Eesti riigi brändi uuendamine on jõudnud järgmisse etappi: äsja lõppenud töötubades sõnastas enam kui 300 oma ala eksperti just need eripärad ja lood, mis teevad Eesti maailmas ainulaadseks. Ees on praktiline töötuba turundusproffidele, oma järge ootab üldrahvalik ideekorje.
Paul Kristjan Lilje
  • Paul Kristjan Lilje
Augustis ja septembris toimunud töötubades otsiti sadade proffidega Eesti edulugusid ja unikaalsust väga erinevatelt elualadelt, alates haridusest ja kultuurist kuni investeeringute ja toidusektorini. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele