Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ole valmis - WAZZAP tuleb jälle!
Turunduskonverents WAZZAP on tulemas. Pane endale juba varakult märkmikusse kirja kuupäevad: 25. -26. november. Seekord keskendume kahele väga olulisele teemale: tootearendusele ja tarbijakäitumise trendidele.
Foto: Veiko Tõkman, Äripäev
Räägime tootearendusest ja tarbijakäitumisest nii globaalses kui kohalikus kontekstis ning saame teada, millised on uuemad suunad ja trendid.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.