• 16.09.15, 08:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Thomas Barta: Turundajad peaksid rohkem tegelema hinnakujunduse ja tootearendusega

Kui turundaja peab oma rolliks peamiselt brändingut ja kommunikatsiooni, siis peetakse teda organisatsioonis “kergekaallaseks” – ja täiesti õigustatult.
Thomas Barta
  • Thomas Barta
Thomas Barta on Saksa juhtimiskonsultant, kes viib läbi maailma suurimat, 50 000 vastajaga turundusjuhtide uuringut nimega „Global CMO Study“. Varem töötas ta McKinsey partneri ja turunduse valdkonna juhina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele