Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Thomas Barta: Turundajad peaksid rohkem tegelema hinnakujunduse ja tootearendusega
Kui turundaja peab oma rolliks peamiselt brändingut ja kommunikatsiooni, siis peetakse teda organisatsioonis “kergekaallaseks” – ja täiesti õigustatult.
Thomas Barta on Saksa juhtimiskonsultant, kes viib läbi maailma suurimat, 50 000 vastajaga turundusjuhtide uuringut nimega „Global CMO Study“. Varem töötas ta McKinsey partneri ja turunduse valdkonna juhina.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.