• 16.09.15, 08:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Thomas Barta: Turundajad peaksid rohkem tegelema hinnakujunduse ja tootearendusega

Kui turundaja peab oma rolliks peamiselt brändingut ja kommunikatsiooni, siis peetakse teda organisatsioonis “kergekaallaseks” – ja täiesti õigustatult.
Thomas Barta
  • Thomas Barta
Thomas Barta on Saksa juhtimiskonsultant, kes viib läbi maailma suurimat, 50 000 vastajaga turundusjuhtide uuringut nimega „Global CMO Study“. Varem töötas ta McKinsey partneri ja turunduse valdkonna juhina.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 21.10.25, 17:09
iProspect Estonia otsib digimeedia projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 9.11.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele