Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Thomas Barta: Turundajad peaksid rohkem tegelema hinnakujunduse ja tootearendusega
Thomas Barta
Kui turundaja peab oma rolliks peamiselt brändingut ja kommunikatsiooni, siis peetakse teda organisatsioonis “kergekaallaseks” – ja täiesti õigustatult.
Thomas Barta on Saksa juhtimiskonsultant, kes viib läbi maailma suurimat, 50 000 vastajaga turundusjuhtide uuringut nimega „Global CMO Study“. Varem töötas ta McKinsey partneri ja turunduse valdkonna juhina.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]