Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suurima reklaamikäibega meediakanal aastal 2014 oli TV3
Suurima reklaamikäibega meediakanalite TOP 3 moodustasid eelmise aasta tulemuste põhjal TV3, Kanal 2 ja Postimees.
TV3 juht Priit Leito
Suurima reklaamikäibega meediakanalite TOP 10 aastal 2014:
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.