Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suurima reklaamikäibega meediakanal aastal 2014 oli TV3
Suurima reklaamikäibega meediakanalite TOP 3 moodustasid eelmise aasta tulemuste põhjal TV3, Kanal 2 ja Postimees.
TV3 juht Priit Leito
Suurima reklaamikäibega meediakanalite TOP 10 aastal 2014:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.