• 07.09.15, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Optimist, Meediaportaal ja Veebimeedia liitusid

Loovagentuur Optimist, kommunikatsioonibüroo Meediaportaal ja digiettevõte Veebimeedia moodustasid grupi.
Vasakult: Optimist Public partner ja strateeg Peeter Kruusvall, Optimist Creative partner Magnus Lužkov ja Optimist Digital juht Olari Tõnison
  • Vasakult: Optimist Public partner ja strateeg Peeter Kruusvall, Optimist Creative partner Magnus Lužkov ja Optimist Digital juht Olari Tõnison
Septembrist on Eesti turunduskommunikatsiooni maastikule lisandunud uus täisteenuslahendusi pakkuv agentuuride grupp, kuhu kuulub kolm omavahel seotud ja üksteist täiendavat üksust: loovagentuur Optimist Creative, kommunikatsiooniagentuur Optimist Public ja digiagentuur Optimist Digital.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele