Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Loomakaitse Seltsi kampaania kutsub üles mitte hülgama oma lemmiklooma
Lemmikloomade suvilapiirkondadesse mahajätmise jätkuva ja laialdase probleemi tõttu korraldab Eesti Loomakaitse Selts (ELS) viiendat aastat kampaaniat „Suvi läbi. Asjad pakitud. Kõik pereliikmed kaasas?“.
Kampaania raames pannakse inimestele südamele oma lemmikloomi suvekodudest endaga kaasa võtma ja märkama hüljatud lemmikloomi.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.