Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Loomakaitse Seltsi kampaania kutsub üles mitte hülgama oma lemmiklooma
Lemmikloomade suvilapiirkondadesse mahajätmise jätkuva ja laialdase probleemi tõttu korraldab Eesti Loomakaitse Selts (ELS) viiendat aastat kampaaniat „Suvi läbi. Asjad pakitud. Kõik pereliikmed kaasas?“.
Kampaania raames pannakse inimestele südamele oma lemmikloomi suvekodudest endaga kaasa võtma ja märkama hüljatud lemmikloomi.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“