• 06.08.15, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swärk Reality Show: kriis ja paranemine

Juuli viimane nädal algas Swärki projektigrupi ehk team awesome - nagu Swärki asutajad oma agentuuride meeskonda hellitavalt kutsuvad - töös külma dušiga.
Swärk team awesome
  • Swärk team awesome
Kristjan-Paul Raude WSI Online'ist kirjutas tiimi liikmetele kriitilise, kuid õiglase kirja. „Projekt on ligadi-logadi. Vastutusvaldkonnad ja tähtajad pole paigas. Klient on passiivne,“ kõlas tema karm hinnang. Ei jäänud muud üle kui nõustuda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele