Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swärk Reality Show: kriis ja paranemine
Juuli viimane nädal algas Swärki projektigrupi ehk team awesome - nagu Swärki asutajad oma agentuuride meeskonda hellitavalt kutsuvad - töös külma dušiga.
Kristjan-Paul Raude WSI Online'ist kirjutas tiimi liikmetele kriitilise, kuid õiglase kirja. „Projekt on ligadi-logadi. Vastutusvaldkonnad ja tähtajad pole paigas. Klient on passiivne,“ kõlas tema karm hinnang. Ei jäänud muud üle kui nõustuda.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.