• 05.08.15, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Orangetime 2.0 – sündmuste arhitektid

Orangetime uuendas Tanki abiga oma positsioneeringut, visuaalset identiteeti ja tegi uue veebi. "Eesti tingimustes on erakordne, kui üks turundusagentuur pöördub teise poole palvega luua enesele mitte lihtsalt uus logo, vaid jätkusuutlik bränding koos baasväärtuste sünteesi ning kogu platvormi jõulise uuendamisega," ütleb Joel Volkov.
Orangetime'i uus logo
  • Orangetime'i uus logo
Orangetime’i senise visuaalse identiteedi, mis teenis ettevõtet enam kui tosin aastat, lõi ettevõtte asutamisel disainer Markko Karu. Ajad, vajadused ja kompetentsid aga muutuvad ja ühel hetkel enam vana ülikond ei istu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele