• 05.08.15, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Orangetime 2.0 – sündmuste arhitektid

Orangetime uuendas Tanki abiga oma positsioneeringut, visuaalset identiteeti ja tegi uue veebi. "Eesti tingimustes on erakordne, kui üks turundusagentuur pöördub teise poole palvega luua enesele mitte lihtsalt uus logo, vaid jätkusuutlik bränding koos baasväärtuste sünteesi ning kogu platvormi jõulise uuendamisega," ütleb Joel Volkov.
Orangetime'i uus logo
  • Orangetime'i uus logo
Orangetime’i senise visuaalse identiteedi, mis teenis ettevõtet enam kui tosin aastat, lõi ettevõtte asutamisel disainer Markko Karu. Ajad, vajadused ja kompetentsid aga muutuvad ja ühel hetkel enam vana ülikond ei istu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele