• 04.08.15, 17:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väiksemad festivalid annavad aimu, kas töö võiks olla suurtel edukas

Balticbest 2015 žürii liige, DDB Latvia loovjuht Ulrika Plotniece räägib enda agentuuri eelmise aasta suurest võidust Euroopas ja Läti reklaamituru trendidest.
Ulrika Plotniece
  • Ulrika Plotniece
DDB Latvia võitis eelmisel sügisel SSE Riga annetuste kogumise kampaania „"Let's Beat Stanford" eest Euro Effie Gold auhinna. See on ilmselt läbi ajaloo suurim võit, mis Baltikumi agentuurid on saanud. Samas enamus Balti agentuure ei osale rahvusvahelistel konkurssidel. Miks teie osalete?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele