• 30.06.15, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkursi Digitegu 2015 reglement

Konkursile Digitegu 2015 tööde esitamise uus tähtaeg on esmaspäev, 14. september. Igast kategooriast - e-mail, sotsiaalmeedia, online reklaam, korporatiivsed veebilehed, mobiiliturundus ja integreeritud digitaalkampaaniad - pääseb lõppvooru edasi 1-3 parimat. Finalistid esitavad oma töid Best Interneti laval 22. septembril Tallinnas.
Konkursi Digitegu 2015 reglement
Aasta Digitegu on Eesti digitaalturunduse konkurss, mis hindab töid eelkõige turunduslikust vaatenurgast. Aasta Digitegu ei ole iludusvõistlus. Aasta Digitegu hindab digitaalturunduse tööde tulemuslikkust, funktsionaalsust, kasutajasõbralikkust, turundusstrateegiat ja sisu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele