• 30.06.15, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eduka reklaami retsept: tehke logo suuremaks!

Cannes Lions Online Filmi Lõvi võitis USA kindlustuskompanii GEICO reklaam, milles oli firma logo suurelt üle ekraani kogu reklaami kestel. Ülevaade Cannes Lions 2015 võitjatest järgmistes kategooriates: Cyber, Branded Content, Titanium, Online Film, Innovation & Creative Data.
Eduka reklaami retsept: tehke logo suuremaks!
CYBER LIONS:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele