Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lions Media Grand Prix' võitis Vodafone'i äpp "Red Light"
Cannes'is hinnatakse kõrgelt kampaaniaid, mis muudavad maailma ja päästavad elusid ning Vodafone'i äpp "Red Light" on kahtlemata üks sellistest võimsatest aktsioonidest.
Vodafone
Türgi võitis selle tööga oma esimse Cannes'i Grand Prix. Kampaania astus välja naistevastase vägivalla vastu Türgis. Tabuteema, millest Türgis pole kombeks rääkida. Tulemused olid võimsad - äppi laadis alla iga neljas Türgi naine, kellel oli nutitelefon.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?