Autor: Silja Oja • 17. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Serbia tüdruk viib Eesti idufirma USA meediasse

Dunja Lazic
Kas Sina oled kuulnud midagi ametist nimega media pitcher? Ei? Siis saa tuttavaks serblanna Dunja Lazic’iga, kelle uueks ülesandeks on kirjutada ajajälgimise tarkvara pakkuv idufirma Toggl USA meediasse.

See pole lihtsalt ülepaisutatud kujund. Toggli ootused uuele media pitcherile on ambitsioonikad. Läbi meediasuhete loomise USA blogijate ja meediaväljaannetega loodab ettevõte Dunja abiga kasvatada oma miljonipealist kasutajaskonda tervelt 50-60% võrra aastas. Tundub uskumatu? Mine tea. Dunjaga tema kolmest esimesest töönädalast vesteldes tundus, et see võib olla isegi vaat et tagasihoidlik prognoos.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700