Kas Sina oled kuulnud midagi ametist nimega media pitcher? Ei? Siis saa tuttavaks serblanna Dunja Lazic’iga, kelle uueks ülesandeks on kirjutada ajajälgimise tarkvara pakkuv idufirma Toggl USA meediasse.
See pole lihtsalt ülepaisutatud kujund. Toggli ootused uuele media pitcherile on ambitsioonikad. Läbi meediasuhete loomise USA blogijate ja meediaväljaannetega loodab ettevõte Dunja abiga kasvatada oma miljonipealist kasutajaskonda tervelt 50-60% võrra aastas. Tundub uskumatu? Mine tea. Dunjaga tema kolmest esimesest töönädalast vesteldes tundus, et see võib olla isegi vaat et tagasihoidlik prognoos.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.