• 17.06.15, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seitse trendi sisuturunduses, mis rokivad

On selge, et sisuturundus on müügi ja turunduse tulevik. Tänasel Best Marketingi Best Practice seminaril nimetas Rootsi sisuturundusagentuuri Spoon turundusjuht Björn Owen Glad seitse trendi sisuturunduses, mis tema hinnangul rokivad su maailma.
Björn Owen Glad
  • Björn Owen Glad
1) "Piisavalt hea" pole enam piisavalt hea

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele