Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eestlaste ostud mobiilis on aastaga kahekordistunud
FCR Media Eesti SEO ja Google kontohaldur Jüri Hass
Inimeste tarbimine on üha rohkem seotud internetiga ja faktid näitavad, et dramaatiliselt on kasvanud nutifonide roll selles protsessis, kirjutab FCR Media Eesti SEO ja Google kontode haldur Jüri Hass oma blogis.
Vastavalt Google'i uuringule (The Online & Multiscreen World (EE)) kasutab 57% eestlastest nutitelefoni, 78% PC-sid ja 25% tahvelarvuteid toote või teenuse tarbimisel, kusjuures nutitelefonide roll on enamasti tarbija aitamine lokaalsete ettevõtte otsingul ja esmase ostueelse informatsiooni kogumisel. 20% nutitelefonide kasutajaist kasutab Google Maps'i ja teisi navigeerimissaite teenusepakkuja otsimisel. Huvitav on ka see, et 61% eestlastest kasutab nutitelefone paralleelselt teleri vaatamisega.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil tellim[email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]