16. juuni 2015
Ainult tellijatele

Eestlaste ostud mobiilis on aastaga kahekordistunud

FCR Media Eesti SEO ja Google kontohaldur Jüri Hass

Inimeste tarbimine on üha rohkem seotud internetiga ja faktid näitavad, et dramaatiliselt on kasvanud nutifonide roll selles protsessis, kirjutab FCR Media Eesti SEO ja Google kontode haldur Jüri Hass oma blogis.

Vastavalt Google'i uuringule (The Online & Multiscreen World (EE)) kasutab 57% eestlastest nutitelefoni, 78% PC-sid ja 25% tahvelarvuteid toote või teenuse tarbimisel, kusjuures nutitelefonide roll on enamasti tarbija aitamine lokaalsete ettevõtte otsingul ja esmase ostueelse informatsiooni kogumisel. 20% nutitelefonide kasutajaist kasutab Google Maps'i ja teisi navigeerimissaite teenusepakkuja otsimisel. Huvitav on ka see, et 61% eestlastest kasutab nutitelefone paralleelselt teleri vaatamisega.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700