• 03.06.15, 17:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meelis Järvela: Reklaamimaastikul on toimunud pööre

„Kui 10–15 aastat tagasi ütles reklaamiagentuur, mida peab tegema, siis üha rohkem kuulatakse täna seda, mida räägivad meediaagentuurid,“ ütleb meediaagentuuri Universal McCann juht Meelis Järvela. Loe intervjuud!
Meelis Järvela (Universal McCann juht)
  • Meelis Järvela (Universal McCann juht)
  • Foto: Andres Haabu
Mida õppinud olete?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele