Traditsioonilise tiimipõhise tegutsemismudeli asemel on loovagentuuris The Division nüüd kaks spetsialiseerunud üksust. Üks keskendub FMCG brändide teenindamisele ja teine agentuuri teenusklientide teenindamisele. Seega on Divisionil nüüdsest kaks uut juhti: Aigi Sool ja Madis Taras.

- The Divisioni CEO Aigi Sool
Turundus- ja reklaamivaldkond on viimastel aastatel olnud üks kiiremini muutuvaid majandusharusid. Tehnoloogia areng on muutnud tarbija käitumist sedavõrd, et vanad võtted enam ei toimi. Selleks, et uusi võimalusi efektiivselt rakendada, muudab loovagentuur Division oma struktuuri.
Seotud lood
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.