Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
August pitch’ideks!
"Kui turundajal on soov leida omale koostööpartner ja korraldada konkurss, siis parim kuu selle korraldamiseks on august," kirjutab Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee. Loe, miks.
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
Kirjutama ajendasid mind erinevad agentuuridele suunatud konkursikutsed, mis laekusid Taeva postkasti märtsis ja aprillis ning mille puhul me agentuuris üksteisele nõutult otsa vaatasime ja pidime tõdema, et kahju, aga jälle ei saa osaleda.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.