Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
August pitch’ideks!
"Kui turundajal on soov leida omale koostööpartner ja korraldada konkurss, siis parim kuu selle korraldamiseks on august," kirjutab Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee. Loe, miks.
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
Kirjutama ajendasid mind erinevad agentuuridele suunatud konkursikutsed, mis laekusid Taeva postkasti märtsis ja aprillis ning mille puhul me agentuuris üksteisele nõutult otsa vaatasime ja pidime tõdema, et kahju, aga jälle ei saa osaleda.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.