• 08.05.15, 17:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

August pitch’ideks!

"Kui turundajal on soov leida omale koostööpartner ja korraldada konkurss, siis parim kuu selle korraldamiseks on august," kirjutab Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee. Loe, miks.
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
  • Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
Kirjutama ajendasid mind erinevad agentuuridele suunatud konkursikutsed, mis laekusid Taeva postkasti märtsis ja aprillis ning mille puhul me agentuuris üksteisele nõutult otsa vaatasime ja pidime tõdema, et kahju, aga jälle ei saa osaleda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele