• 08.05.15, 17:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

August pitch’ideks!

"Kui turundajal on soov leida omale koostööpartner ja korraldada konkurss, siis parim kuu selle korraldamiseks on august," kirjutab Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee. Loe, miks.
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
  • Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
Kirjutama ajendasid mind erinevad agentuuridele suunatud konkursikutsed, mis laekusid Taeva postkasti märtsis ja aprillis ning mille puhul me agentuuris üksteisele nõutult otsa vaatasime ja pidime tõdema, et kahju, aga jälle ei saa osaleda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele