• 08.05.15, 17:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

August pitch’ideks!

"Kui turundajal on soov leida omale koostööpartner ja korraldada konkurss, siis parim kuu selle korraldamiseks on august," kirjutab Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee. Loe, miks.
Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
  • Taevas Ogilvy strateegiline planeerija Gert Lee
Kirjutama ajendasid mind erinevad agentuuridele suunatud konkursikutsed, mis laekusid Taeva postkasti märtsis ja aprillis ning mille puhul me agentuuris üksteisele nõutult otsa vaatasime ja pidime tõdema, et kahju, aga jälle ei saa osaleda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele