Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Raamatuarvustus: Margus Klaari raamat on kui Apple'i telefon
Teenusedisain on moodne termin. Umbes nagu „innovatsioon“ – kõlab väga tähtsalt, aga kui minna tänavale ja inimeste käest selle sõna tähendust küsida, siis saab väga erinevaid vastuseid. J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ aitab seda mõistet lahti seletada. See raamat on nagu Apple'i telefon – hästi disainitud, kasutajasõbralik ja lihtne tarbida, kirjutab Hando Sinisalu.
J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ (Bispublishers, 2014) aitab seda mõistet lahti seletada. „Teenusedisain korraldab äriettevõtte tegevuse kliendi vaatenurgast lähtuvana. Eesmärgiks on pakkuda positiivset kliendikogemust kõikides punktides, kus kliendi ja ettevõtte teed ristuvad“, kirjutab Klaar.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]