Silja Oja • 28 aprill 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Raamatuarvustus: Margus Klaari raamat on kui Apple'i telefon

Teenusedisain on moodne termin. Umbes nagu „innovatsioon“ – kõlab väga tähtsalt, aga kui minna tänavale ja inimeste käest selle sõna tähendust küsida, siis saab väga erinevaid vastuseid. J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ aitab seda mõistet lahti seletada. See raamat on nagu Apple'i telefon – hästi disainitud, kasutajasõbralik ja lihtne tarbida, kirjutab Hando Sinisalu.

J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ (Bispublishers, 2014) aitab seda mõistet lahti seletada. „Teenusedisain korraldab äriettevõtte tegevuse kliendi vaatenurgast lähtuvana. Eesmärgiks on pakkuda positiivset kliendikogemust kõikides punktides, kus kliendi ja ettevõtte teed ristuvad“, kirjutab Klaar.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com